کنترل از مرحله 5 بیماری مزمن کلیه: می تواند علت کراتینین بالا از عفونت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کنترل از مرحله 5 بیماری مزمن کلیه: می تواند علت کراتینین بالا از عفونت

هستند بسیاری از بیماران با مرحله 5 بیماری مزمن کلیه مبتلا به کراتینین بالا وجود دارد. کراتینین، سموم و مواد زائد متابولیک است که باید از بدن در ادرار حذف خواهند شد. برای بیماران مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، کراتینین بالا می توانند باعث عفونت؟ توصیف ما را دنبال و پیدا کردن پاسخ

اگر شما هر گونه نگرانی در مورد مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، و یا دیگر مشکلات کلیوی، با کلیک بر روی پزشکان آنلاین.

آن می تواند باعث کراتینین بالا عفونت در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه را درمان کنیم؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) را به 5 مرحله تقسیم شده است. مرحله 5 بیماری مزمن کلیه مرحله نهایی بیماری کلیه است. از آنجا که کلیه های سالم، افراد تابع از بین بردن مواد زائد و سموم از بدن به عنوان ادرار. هنگامی که کراتینین می سازد تا در بدن ما، بسیاری از عوارض در سیستم های دیگر برگزار خواهد شد یکی پس از دیگری است. کراتینین بالا ممکن است عفونت در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه شود؟ در شرایط عادی، کراتینین بالا به عفونت منجر نمی شود. مشکلات واقعی برای عفونت در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، ایمنی پایین تر است. با ایمنی کاهش، باکتری ها و باطل به راحتی بدن ما حمله کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از راه های شناخته شده درمان مرحله 5 بیماری مزمن کلیه است. گیاهان چینی پردازش قرار داده و به بسته های کوچک. دو بسته کوچک خواهد شد و در طب سوزنی نقطه BL 23 قرار داده است، از ورود به کلیه مستقیم و بلافاصله. داروهای چینی فعال در میکرو چینی پزشکی Osmotherapy رفتار مرحله 5 CKD با نقطه ریشه از نظر. آن را بازیابی آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه در به تدریج افزایش مییابد. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. در همان زمان خواهد شد همچنین ایمنی بهبود یافته است، عفونت است اجتناب شود.

خون پاک کننده

پاکسازی خون شامل تبادل پلاسما، جذب ایمنی بدن، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltration. با این فن آوری پیشرفته، مواد زائد و سموم از بدن.

اگر شما علاقه مند در درمان ما برای درمان مرحله 5 ام از بیماری مزمن کلیه، ایمیل با اطلاعات بیمار و کارشناسان ما به شما پاسخ به دستورالعمل خاص می دهد.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: